coś o blogu


Blog powstał z chęci podzielenia się z wami moimi małymi projektami. Wrzucam na bloga najpierw swoje najstarsze realizacje bez szczegółowych opisów. W międzyczasie będę wrzucał świeżo zrealizowane, z w miarę szczegółowymi opisami i zdjęciami. Dodatkowo będę wrzucał foty z internetu, innych blogów, które zwróciły moją uwagę.
zapraszam !!!


czwartek, 14 sierpnia 2014

stojak na ręczniki papierowe




Do zrobienia takiego stojaka potrzebna jest odpowiednia gałąź, przycięta tak, aby w miarę stabilnie stała

Cienki plasterek, tu akurat brzozowy

Trzeba go oszlifować i wywiercić odpowiedniej wielkości dziurę. Gałąź też trzeba wyczyścić papierem ściernym. Jeżeli nie macie prądu, tak jak ja, w miejscu, w którym chcecie szlifować, można kupić specjalny dysk montowany do wiertarki akumulatorowej i robić to z jego pomocą

Przed złożeniem pomalowałem elementy niebieską bejcą rustykalną, przetarłem papierem ściernym i pomalowałem lakierem akrylowym. Plasterek jeżeli leży luźno, trzeba po prostu go przykleić klejem do drewna

Na końcu przewierciłem dziurę i zamontowałem uchwyt zrobiony ze skórzanego rzemyka

Gotowe







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz